אשר: "בשבוע נהרגו מקורונה יותר ממה שנהרגו בתאונות דרכים בשנה"

    איתי גדסי No Comments on אשר: "בשבוע נהרגו מקורונה יותר ממה שנהרגו בתאונות דרכים בשנה"

    ח"כ יעקב אשר תקף בחריפות את מחדלי הקורונה הבלתי נסבלים שהולכים ומתגברים מידי יום בגלל חידלון הממשלה, "הממשלה שלך זו 'כיתה של בינונים', אוסף של אנשים חסרי חזון ויכולות. והאיש החלש בכיתה הוא המורה"

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ח"כ יעקב אשר צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה לשעבר, ח"כ יעקב אשר נאם היום (שני) בדיון 40 חתימות שיזם על מחדל הקורונה ויוקר המחיה, "בתקופה שאנחנו ניהלנו את הקורונה, בלי חיסונים, נפטרו בכל שלושת הגלים כ-6200 איש, ממוצע של 344 בחודש. ואילו מאז שאתה על הכסא, נפטרו כבר כ-3000 איש, ממוצע של כמעט 430 נפטרים בחודש, רק בשבוע האחרון נהרגו מקורונה יותר קרבנות ממה שנהרגו פה בתאונות דרכים בשנה שלימה" זעק אשר.

    אשר תקף את ליברמן, "ליברמן החליט שהכל יימדד דרך החור שבגרוש, וזו הפכה להיות מדיניות אי ההגבלות שלך. כדי לחפות על חוסר המעש שלך אתה מנפנף בסיסמה "לחיות לצד הקורונה", אבל ל-3000 הקורבנות שנפטרו מקורונה בתקופתך הסיסמה הזו לא כבר תועיל. אפילו להפגין נגדך הם כבר לא יכולים. הפקרתם את האזרחים על מזבח הכסף".

    אשר תקף את חברי הממשלה שנכשלו בכל התחומים, "הממשלה שלך זו 'כיתה של בינונים', אוסף של אנשים חסרי חזון ויכולות. והאיש החלש בכיתה הוא המורה. אתה מספר להם שיש מגיפה, והתלמיד איווט אומר: "זו שפעת", אתה אומר "צריך פיצויים", הוא עונה לך "נייט", אתה מכריז על "חיסונים בבתי הספר", הם צועקים לך במקהלה "לא בבית ספרנו". שים על עצמך תמרור "נגרר".

    אשר הוסיף, "אתמול ראינו ראה"מ שצועד למשרד האוצר ללא הזמנה, ומבקש להצטרף לישיבה עם בכירי המשרד. איזו מחווה לשר האוצר ופקידיו שמבינים מיד מי הבעל הבית. נראה לך שאריק שרון או נתניהו היו רצים אחרי פקידי האוצר? בינך לבין ליברמן ולפיד יש חלוקת עבודה טראגית של סמכות ואחריות. הסמכות היא שלהם – ואילו אתה נותר בודד רק עם האחריות".



    0 תגובות